Leendő támogatóinknak

A Gerilla Garage jelenleg egy amatőr, autós tartalomkészítő csapat. Két évvel ezelőtt kezdtünk el videókat készíteni az internetre. A nulláról indultunk, sosem foglalkoztunk ilyesmivel korábban, a mi terepünk ugyanis az autók, és az autóépítés, vagy csúnya szóval “tuning”.

Pont emiatt tudjuk, hogy nincs jelenleg olyan profi autós tartalomkészítő csapat, szerkesztőség, stáb, stb. aki teljes mértékben ki tudná elégíteni a komplett hazai autós társadalmat. Az igények kielégítése, a fellelt “piaci rés” és természetesen saját céljaink megvalósítása érdekében kezdtük meg felépíteni a brand-ünket. Tudtuk, hogy rengeteget kell tanulnunk, azonban két év alatt eljutottunk olyan szintre, hogy erre már lehet építkezni. Természetesen nagyon hosszú út áll még előttünk, hiszen célunk előbb felnőni a nagyok közé, később pedig le is hagyni azokat. Mindezt úgy, hogy azt a piaci rést célozzuk első sorban, amit jelenleg senki sem tud maradéktalanul kielégíteni: fiatalok, és tuning autó tulajdonosok, érdekeltek. Mivel egyszerű srácok vagyunk a tömegből, pontosan tudjuk, mire lenne igény, illetve hogyan tudjuk ezt a réteget piackutatási és egyéb szempontokból monitorozni. Erre a jelenlegi profik nem képesek, vagy nem érdekli őket a téma kellően. Ez viszont nem jelenti azt, hogy maga a réteg nem létezik, sőt elég ütőképes piac, ha olyanok csinálják a dolgokat, akik értenek is hozzá. Jó példa az AMTS, ami a tuning témát kiaknázva lett a térség egyik legmeghatározóbb autós fesztiválja. A fejlődés érdekében igen komoly beruházásokat végeztünk, azonban szeretnénk tovább bővíteni az eszközparkunkat a munka hatékonyságának növelése, illetve a még több tartalom gyártásának lehetősége miatt.

“Nagyobb falathoz, nagyobb kanál is kell…”

Emellett a videók is költségigényesek, így ha többet szeretnénk, többet is kell bele tenni. Ehhez keressük most leendő partnereinket, támogatóinkat, szponzorainkat, akikkel közösen kitűzhetünk akár egyre komolyabb célokat is, lépésről-lépésre. Hirdetési felületeket tudunk biztosítani videóinkban, weboldalunkon, közösségi média felületeinken vagy később akár nyomtatott formában is. Nyitottak vagyunk egyedi megoldásokra, indirekt termék és/vagy logó elhelyezésekre, illetve kreatív reklámblokkokat is tudunk készíteni, mivel fontos nekünk, hogy partnereink elvárásai is teljesüljenek. Mindezeket szórakoztató és egyben informatív módon, hogy a nézőink se veszítsenek az élményből.
FONTOS! Nem adományért kuncsorgunk, a csapatunk jelenleg a saját magántőkéjéből működik és fejlődik. Sok-sok millió forintot fektettünk már ebbe, és még sokat fogunk a jövőben is, azonban most olyan szintre jutottunk, ahol a plusz tőkét azonnal a fejlődésünkre tudjuk fordítani. Napjainkban azok a hirdetések a leghatékonyabbak, amelyek összetett kampányok keretében lettek összeállítva, a lehető legpontosabban tüzelve a célközönségre. Még jobb, ha személyessé/humorossá alakítva kapják meg a szépen díszített reklámot, ezért mi is igyekeztünk olyan csomagokat összeállítani, amelyek fő iránya az online felületek kihasználása, azonban emellett építünk a komolyabb rendezvényeken történő megjelenésekre, és az írott/nyomtatott formátumú hirdetésekre is, hogy maximalizálhassuk az eléréseket partnereink számára.

Értékek, amiket igyekszünk képviselni:

  1. Minőségi tartalomkészítés: Legyen szó fotókról, videókról vagy akár szöveges tartalmakról, igyekszünk képességeinkhez képest a maximumot nyújtani. Tisztában vagyunk vele, hogy manapság nagyon népszerűek a különböző „trash tartalmak”, azonban inkább azt az irányt próbáluk képviselni, ahol a tartalom minősége a brand fő értéke.
  2. Nem minden a statisztika: Jelenlegi táborunkat úgy építettük fel, hogy semmilyen reklámtevékenységet nem folytattunk. Nincsenek lájkolós játékok sem, mert nem akarjuk „fel hígítani” a követőinket, nézőinket, olvasóinkat olyanokkal, akiket egyébként nem érdekel az, amit csinálunk. Nem használunk kattintás-vadász címeket, és elnevezéseket sem, mivel számtalanszor csalódtunk már személyesen egy-egy ilyen cikk megtekintése után, és nem akarjuk nézőinket, olvasóinkat hasonló csalódásoknak kitenni. Ez nem azt jelenti, hogy nem törekszünk a nagy számok felé, de nem minden áron. Mi inkább sokkal kidolgozottabb megoldásokkal szeretnénk operálni, aminek segítségével hatékonyabban lehet elérni a potenciális vásárlókat. Kevesebbet lövünk, de sokkal jobban célzunk előtte. És ha már a hatékonyságnál tartottunk…
  3. Hatékonyság: A „régi rendszer” szerint működő autós médiumok küzdenek. Egyrészt, sokan nem képesek a kornak megfelelően, széles körben tartalmakat készíteni. Másrészt ezek általában hivatalos szerkesztőségek, sok-sok alkalmazottal, magas költségekkel. A magas költségeket egyre nehezebb kigazdálkodni, az amatőr csatornák pedig eddig is hatalmas nézettséget vontak el ezektől a médiumoktól, ami a jövőben sem fog csökkenni, hiszen jön az új generáció, akik előbb vagy utóbb át fogják venni a stafétát. A mi csapatunk a hatékonyságra épít. Egy ember akár 3-4 feladatot is végez, mert nem tudunk minden feladatra külön embert szerezni. Folyamatosan képezzük magunkat, hogy hamarosan akár hivatás-szerűen is képesek legyünk helytállni.

Előrejelzés hasonló csatornákhoz viszonyítva, a következő 5 évben, a jelenlegi sebességünkkel.

Folyamatosan építjük kapcsolatrendszerünket annak érdekében, hogy a fejlődésünket tovább folytathassuk, illetve olyan komolyabb projekteket hajthassunk végre, melyek eddig még nem voltak lehetségesek. Rugalmas megoldásaink lehetővé teszik, hogy minden partnerünkkel egyedi kapcsolatokat alakítsunk ki. Ez lehetővé teszi a maximális személyre szabhatóságot, így mindenki valóban azt kapja, amit elvár.

KÖZÖSSÉGI FELÜLETEINK

KAPCSOLATFELVÉTEL:

Fülöp Róbert

leo@gerillagarage.hu
+36 30 696 10 61